6.7.08

Majlis Tilawah Al-Quran

Sana-sini aku tengok banner Majlis Tilawah Al-Quran digantung.
Majlis tersebut akan diadakan pada 7 - 11 Julai 2008 di Dewan Wawasan, Jitra, Kedah.

Hubby pernah beritahu aku tentang Majlis tersebut. Dia terlibat dalam acara Majlis tu. Aku faham akan keje Hubby aku. Sebab tu aku tak nak ganggu keje dia. Kadang2 kesian aku tengok Hubby. Terkejar sana, terkejar sini.

Bagus la Majlis seumpama itu diadakan bagi mengembalikan kesedaran semua orang tentang pentingnya Al-Quran.



"Semoga Hubby berjaya lagi ye. Zyma doakan akan kejayaan mu,Hubby."
Dulu aku pernah ikut Hubby ke Pertandingan Nasyid di Kompleks Membeli-Belah Pacific pada tahun 2006. Hubby call suruh aku datang tengok cara-cara dia mengendalikan majlis tersebut. Hubby jadi Juri di Majlis tersebut.Aku tengok dia buat keje dari jauh sebab aku tak nak tumpang "tuah".Biarlah Hubby seorang yang dikenali orang. Aku beri sokongan dari belakang.

No comments: