19.1.11

Bila Cinta.............



Aku rasa kosong di kala ini..........
'
'
'
'
S`makin hilang ntah ke mana jiwa aku.
'
'
'
'
Kosong.

12 comments:

Tie said...

Ooo.... kak tie suka lagu ni. :0
Tapi.
Tapi,
Napa pulak tengan Zyma?
Janganlah gitu... sharelah sikit dgn kak tie..

kakpah said...

salam. Dah lama tak kemari. Apa kabar? sehat?

zino said...

kena cari kaedah utk di isi balik tu

maza said...

nasihat maza ialah selalu2 lah jengah ke tangga Gubuk Kecil Kembara Jalanan itew... insyallah bisa mencerahkan hari yg cerah gitew..

hehehhe

mancai said...

huhuhu... kosong? kena berehat panjang tu...

NaniRostam said...

Salam...irama yang sungguh menyentuh. setiap kali.

Catwoman said...

Kak Tie :-

Sy pun suka lagu ni.....

Sy OK je, Akak Tie. Biasalah bila byk probelm d`lambaknya atas bahu sy. Itu sy kene buat, ini sy kene fikirkan......ohhhh, letihnya otak sy yg kian merosot nihhhh.

Mana lagi sibuk dgn keje, anak2 sedang m`besar, hubby sibuk dgn kejenya. Alahaiiiiiii.......

:)

Catwoman said...

Kak Pah :-

W`salam, Akak Pah.
Takpe la, bila senang Akak Pah singgah lagi kat sini ye. Sy sgt sibuk skrg nih.....tak sempat nak update n3 selalu seperti dahulu.
Huhuhuhuhu.....

Sy baru pulih dari demam panas baru2 ni. Badan pun agak susut.....
Akak Pah sihat ke??

:)

Catwoman said...

Zino :-

Sila tunjuk ajarku, Sifu (Mcm dlm MENTOR la pulakkk.....)

:)

Catwoman said...

Kanda Maza :-

Den singgah jugak s`sekali tu....tapi s`kadar m`baca seperti 'angin lalu' je.....tak sempat nak tinggal komen. Den agak sibuk....

:)

Catwoman said...

Mancai :-

Itulah yg sy fikirkan, Bro.

:)

Catwoman said...

Nani Rostam :-

Welcome to my place, Nani !!!

Kamu pun suka lagu ini ye??
Kalau suka lagu ni, mesti kamu hafal liriknya s`kali.....

Thanks a lot & please come again.

:)