19.10.10

Matahari Ku



Mula2 ingat hari tu, mata Sayang Chempaka Arissa sepet mcm mata aku. Salah daaaaa......
Bila dah besar sikit, baru aku perasan yg matanya agak "matahari"......besar gitu. Mcm mata Babahnya. Alahaiiiii........

Rambut pun sempoi je......nyacak gitu !!! Kuat nangis.....kuat nyusu badan.......kuat kentot......kuat meneran berak. Pendek kata semuanya kuat.

Huhuhuhuhuhu........."Mama pecah rahsia ko, Nak!!!"
:)

25 comments:

~mrs azmi~ said...

Sayang cempaka arissa.... kamu sangat comel!

zonaku said...

hehehee..... mama nie!!!!!!!!!!!!!! kasik tau orang lak....


comelnya arissa!

zino said...

ikut perangai mama dia la tu hehe

syah shah said...

takpa, baby lagi boleh pecah resia... jangan dah jadi anak gadis sok akak pecah lobang lak... sian dia, malu siput-siputt nanti... hihihihihih :P :P

maza said...

dah makin besar dan comel gitew.. huhuhu

jangan dah besar nanti kuat menjerit dan membebel mcm ibunya juga udah ler...

hahahhahaa

DrSinga said...

kuat kentot macam makk....
dagu dua pun macam mak???
:)

Ku Tak Sempurna said...

tak baik pecahkan rahsia org lain tau

.
.

:P

Ku Tak Sempurna said...

tak baik pecahkan rahsia org lain tau

.
.

:P

Catwoman said...

Mrs Azmi :-

Thank you, Aunty. Aunty pun comel....

:)

Catwoman said...

Zonaku :-

Takpe.....masih baby lagi. Bagitau kat org masa usia baby....takpe.

Aunty pun comel jugak....

Hihihihihi.....

:)

Catwoman said...

Zino :-

Kuat nyusu badan je tau.....kuat kentot tu ikut perangai Babahnya.

Hihihihihihi....

:)

Catwoman said...

Syah Shah :-

Pandai pun kamu......huhuhuhuhu.

:)

Catwoman said...

DrSinga :-

Errrkkkkk, kuat kentot tu ikut Babahnya tau. Mamanya kuat nyusu badan je masa baby dolu2. Dagu dua tu ikut dagu Siti Nurhaliza je....

Huhuhuhuhuhuhu.....

:)

Catwoman said...

Datin KTS :-

Aku nak pecah rahsia ko, boleh?? Errrrkkkk, apa ekkkk rahsia ko??
Bisik sikit kat telinga aku apa rahsia yg ko ada......

Hihihihihi.....

:)

Catwoman said...

Kanda Maza :-

Makin mendebab gituuuuu......

Errkkkkk, Sayang Chempaka Arissa ni kuat nangis tau......kalau nangis, merah habis muka dia.

Huhuhuhuhu....

:)

Adimuz said...

Salam...

Aduh, comelnya Sayang Cempaka Arissa...rasa nak cubit2.....

Mamanya duk diam2. Jangan duk buas sangat yaaa.....hehehehe.

mancai said...

ibunya pun kena kuat jaga ni

tasekM said...

kejap je dh besar yek...?



.

Catwoman said...

Cikgu Adimuz :-

Masa kecik dia mmg comel. Nanti bila dia dah besar, comot kot....
huhuhuhuhu.

Sy dah habis pantang daaaaa....

:)

Catwoman said...

Mancai :-

Mental & fizikal...harus kene kuat daaaaaaaaa.

:)

Catwoman said...

TasekM / TM :-

Besar bagai juara sbb kuat nyusu badan ini budak tecit.

:)

DUN Behrang 2020 said...

Sorry la pakcik lambat jenguk...apapun mmg comel...

en_me said...

chomeyynyerr.. ehehe

mancai said...

wah sedap mata memandang.. cool je.. comey tul... geram macam nak lambung2 jer... huhuhu acah je...

Mak Su said...

yea yea yea , baby yang comel.. kentut ler banyak mana pun, kentut nya comel.. hahaha