16.9.09

Hijau Pilihan Ku

Gambar Kebaya : Pakcik Google
Hari Raya Aidil Fitri tahun lepas aku pakai baju kurung sutera warna purple......tudung pun warna purple.
Hari Raya Aidil Fitri tahun ni aku nak pakai kebaya hijau berkerawang seperti di atas......tapi kerawang pd baju kebaya ku itu tak la sehebat dan gah seperti kerawang kebaya kat atas nihhh.
Hijau bukan bererti aku ni penyokong tegar parti bulan tu. Aku suka hijau sbb tenang dan cantik.


2 comments:

cHeRyNa PiReS said...

elok gak kalo pakai kaler yg lain sekali sekala...tak sama macam saudara mara kan!:)

Zyma Saad said...

Cheryna Pires

Setahun sekali je kan nak melawa...
Baju raya sy & hubby sedondon....
hijau. :)