31.5.09

Tag cuci toilet maaaaaaa.....

Seperti biasa, xtvt aku yang suka merayau-rayau dan meneropong sana sini yang mmg tak pernah habis2 ni. Jap tadi aku masuk blog Viruspadu, nama aku kat tangga yang pertama wajib menerima dan menjawab tag. Yahooooooo.....ada homework utk aku (amboiiii, sukanye dpt tag / homework)

1) BILA KALI TERAKHIR CUCI TOILET?
Kali terakhir aku cuci toilet rasanya 3 - 4 bulan lepas kot. Bukan malas, tapi memang malassss. Kadang2 kak ipar aku tolong cucikan.

2) PENCUCI APA YG DIGUNAKAN?
Biasanya aku guna L.O.C - pencuci serbaguna yang dikeluarkan oleh AMWAY (siap promote gituuuu).Murah, jimat, tidak mengasari jari-jemari ku yg halus mulus ni. Senang nak sental kekotoran degil kat lantai, pintu toilet, dinding gituuu. So, sesiapa yg degil..meh sini aku sentalkan kekotoran yang terdapat kat diri uols. Lalalalalalala...

3) DALAM 1 MINGGU, BERAPA KALI MOP LANTAI?
Aku ni bab-bab mop2 ni mmg aku suka. Aku paling tak suka tengok lantai rumah basah,kotor, berminyak dan lain2. Setiap hari aku mop lantai. Kalau aku tak mop lantai, mulut aku tolong "mop"kan ....maksudnya, pot-pet,pot-pet,pot-pet. Faham ke?? Bebel tahap minimum je la.

4) APA TUGAS TERAKHIR ANDA SEBELUM MENJELANG MALAM?
Tugas terakhir aku sebelum menjelang malam? Bagi aku, tugas aku tak pernah berakhir. Tapi aku sebolehnya nak mengakhirinya cepat2. Aku biasanya memasak utk makan malam. Then, angkat bakul baju busuk, sumbat kat dalam washing machine....taraaaaaaa.
Lepas tu,buang sampah.

5) APA MENU HIDANGAN MAKAN MALAM PALING SIMPLE?
Menu yang simple ekkkk? Aku ni makan nasi goreng pun ok. Nasi putih dgn telur goreng pun takpe. Maggi mee pun alrite je. Tak makan lagi ok - paling simple dan the paling jimat.Hikhikhikhik.....

6) MINUMAN SELALU DIBUAT WAKTU PAGI?
Aku ni macam "mat saleh" sikit ye (Perasan sekejap ye..). Minum jus buah-buahan atau air kopi hitam. Tapi nenek aku cakap aku ni "mat saleh bontot hitam". Hmmmm,hampeh!!! Itu bukan nak kasi semangat kat aku. Itu namanya nak kasi hati aku terbakar hangus kehangatan.
**Amik ko,Zyma. Padan muko!!**

7) SEBELUM TIDO APA YG AKAN DILAKUKAN?
Aku bersolat Isya` dulu....kang tertido, terlupa nak solat...sapo nak jawab?? Then, aku check e-mail and comment kat blog ni(kalau ada la.... )Lepas tu, aku masuk tido.

8) HARUS JAWAB TAG :

Dah lama aku tak buli org. Aku rasa kali ni aku nak BULI diaorang ni jawab tag dari aku :

1) Kak Izan
2) Along Arman
3) Mummy Dasy
4) Cik Chubby
5) Dan semua org yang suka diBULI menjawab tag. Sila amik dan jawab. Jawan...jgn tak jawab

**Thanks a lot to VP for the tag. Ai dah buat homework cepat2.....nanti you nak buat spot-check,kan. Ai takuttttt....nanti kene tarik telinga. Ai lap you tau.....**

4 comments:

viruspadu said...

baguih baguih

keje sekolah dah siap ek

Catwoman said...

Viruspadu....
Huhuhuhu. Buat keje sekolah cepat2 sbb nak cuti sekolah.
Yahooooo.....

Unknown said...

halar lar.... tak mau kena potong tangan.... tapi susahnya nak kena tulis dolu...huhuhu..... i dah ambik... tungguu....

Catwoman said...

Akak Izan....
Buat homework cepat2 ye...nanti Cikgu nak check.
Jgn tunggu hujung bulan,homework baru nak hantar....nampak tak rotan panjang ni kat tangan Cikgu.