27.3.09

I know what you did......

Sehari dua ni ada seseorang yang memasuki blog aku & mengecam aku.
Sengaja aku rahsiakan nama tetamu tu....
Malah IP dia pun aku dah trace.....
Dia ni sebenarnya blogger dari Kangar,Perlis.
Jantinanya...Perempuan.
Umur lak dah nak masuk senja....

Dia ni sebenarnya mengalami masalah tekanan jiwa. Cuma aku malas nak entertain orang
macam dia ni. Aku nak tengok rentak dia....next and next and next.
Dia juga telah memburukkan kedua orang tua ku...
Dia marahkan aku...dendam kat aku....
Tapi,dia busukkan nama orang tua ku.....

Dan aku telah pun memaklumkan tentang ini kepada pihak polis atas nasihat beberapa orang yang boleh aku percayai untuk keselamatan ahli keluarga aku & diri ku sendiri.
Jika dia masih berterusan mengganggu keluarga ku, kemungkinan besar dia akan kehilangan keje.
Adakah dengan mengganggu ahli keluarga ku, dia akan bahagia di jiwa? Aku tidak
pasti. Namun,seingat aku jika orang berhati hitam begini pasti sentiasa tidak senang di jiwa.

No comments: