31.8.08

Salam Ramadhan Al-Mubarak

Aku ingin mengambil kesempatan mengucapkan Salam Ramadhan kepada semua umat Islam.
Semoga Ramadhan kali ini memberi sejuta keberkatan....

Kepada Mama & Abah ku :
Salam Ramadhan dari anak mu ini....
Semoga kalian berdua tenang menghadapi dugaan...

Kepada semua ahli keluarga & saudara mara ku :Aku ucapkan Selamat Berpuasa...
Puasa tau...
Jangan tak puasa...
Nanti aku DENDA engkorang masak untuk aku...

Kepada Cinta Hati ku,Hubby Sayang:
Hubby,semoga Ramadhan kali ini memberi sejuta pengertian buat mu.
Ayang mendoakan segala kebaikkan buat mu...
Dengan harapan kebaikkan & kebahagiaan milik kita semua....
Amin...

Buat Adik ku,Zyra, di POLISAS,Shah Alam :
Wey,engkau dah "bocor" ekkk?
Ahhakkkssss,sorry ter"bocor" rahsia...
Jangan makan sorok2 ekkkk....
Anyway,study sampai berjaya....
Selagi tak berjaya, jgn stop study....(larat ke engkau??...ahakkkksss)
Aku yakin engkau akan jadi seorang JURUTERA PESAWAT kelak.
Memandangkan engkau tak nak jadi ARKITEK,aku doakan engkau jadi JURUTERA PESAWAT.
Harumkan nama family kita ekkkk.

I will always love you,babe!!! (Ehhh,jgn lupa dengar lagu WARKAH - Bau)
Aku rindu engkau panggil aku dengan nama "BABE" macam dlm citer SINDARELA kat TV3 ty...
Engkau lah adik aku yang paling BEST di planet ni.

Untuk Kakak ku,Kak Liza :
You rajin masak kan?
Nanti you balik Semenanjung, tolong masak sedap2 untuk I.
I nak makan pizza yang you pernah buat dulu tu.....
Best tak puasa di Miri,S`wak? Tapi takde masakan Mama,kan? Cian engkorang di sana.
I ingat selalu kat engkorang di Miri...




Salam Ramadhan Al-Mubarak

No comments: